دسته‌بندی نشده

تاثیرات آب و هوا بر روی دوربین مدار بسته

تاثیرات هوا بر روی دوربین

تاثیرات هوا بر روی دوربین


تاثیرات هوا بر روی دوربین با پیشرفت هر ساله تکنولوژی، مردم بیشتر و بیشتر شروع به نصب سیستم های امنیتی خانگی برای ایمنی خود می کنند. آنها از مردم در برابر سرقت در داخل و یا خارج از خانه یا در محل کسب و کارشان محافظت می کنند.با پیشرفت هر ساله تکنولوژی مردم بیشتر و بیشتر شروع به نصب سیستم های امنیتی خانگی برای ایمنی خود می کنند. آنها از مردم در برابر سرقت در داخل و یا خارج از خانه یا در محل کسبو کارشان محافظت می کنند.

تغییرات آب و هوایی، تغییرات شدید از درجه حرارت بالا یا پایین، در طول دوره کوتاه یا بلند مدت، می تواند بر روی دستگاه الکتریکی قابل اعتماد مانند هر دستگاه دیگری تاثیر بگذارد.

سیستم های امنیتی الکترونیکی نظیر تجهیزات نظارت و دوربین ها از طریق دمای عملیاتی خاصی متغیر است زیرا انواع مختلف آب و هوا بر روی اجزای مختلف دوربین نظارت تاثیر می گذارد.

عناصر آب و هوایی مختلف

اختلالات آب و هوایی مختلف در محیط زیست وجود دارد. اگر شما قصد نصب یک سیستم امنیتی بسیار مناسب در محل کسب و کار یا خانه خود برای ایمنی در خارج از محیط دارید، پیشنهاد می کنیم دوربین هایی را انتخاب کنید که برای محیط زیستی که شما را احاطه کرده است مناسب باشند. زیرا باران، یخ، برف، گرما ، سرما و باد های شدید همه می توانند به دوربین نظارت تصویری نفوذ کنند و تمام عملکرد آن را مختل کنند.

تاثیرات هوا بر روی دوربین یخ و برف

آب و هوای سرد که به عنوان برف و یخ مورد توجه قرار می گیرد، دوربین های نظارتی در فضای باز و مکانیکی را تحت تاثیر قرار می دهد. یک دوربین بدون محافظ می تواند توسط یخ آسیب ببیند. اگر رطوبت در اطراف یک دوربین در فضای باز وجود داشته باشد که در دمایی پایین تر از انجماد قرار می گیرد، فراستی که از طریق آن رطوبت و درجه حرارت ایجاد می شود بر روی لنز دوربین تاثیر می گذارد  و به تماشاگر اجازه نمی دهد که فعالیت های بیرون از خانه را در کنار الگوهای کریستالی از برف ببیند. اگر شما دارای یک دوربین متحرک مانند یک ردیاب خودکار هستید، یخ که از باران یا برف تشکیل شده است، باعث می شود که دوربین به جای قفل شدن و جلوگیری از حرکت، حرکت کند.

دوربین های گرم شده تاثیرات هوا بر روی دوربین

دوربین های گرم شده یک روش بسیار قابل اعتماد است که با دوربین های نظارتی در فضای باز در ارتباط است. این مانع از اختلالات مرتبط با یخ است. این دوربین های گرم دارای سنسورهای دما و عناصر گرما ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که دوربین هرگز در درجه حرارت خاصی قرار نمی گیرد. این نوع فناوری به وضوح هزینه بیشتری برای نصب در خانه شما خواهد داشت. اما با وجود اینکه این نوع دوربین ها قادر به پردازش گرما در شرایط سخت سرد هستند، دوربین گرمایی را برای مدت زمانی طولانی تولید می کند که ممکن است بسیاری از خرابی های برق به واسطه آن رخ دهد .

همچنین یک عمل عادی در دوربین های نظارت وجود دارد که مقدار مشخصی از حرارت را برای حفظ عملکرد آن تولید می کند. استفاده از این دوربین ها مانند فشرده سازی ویدئو می تواند دمای دوربین را از نقطه نظر آن بالا ببرد و باعث می شود که آن به سرعت، نرمال عمل کند. موقعیت دوربین می تواند جریان هوای خنک کننده داخل دوربین را تحت تاثیر قرار دهد تا به طور منظم انجام شود. برای جلوگیری از گرمایش دوربین ها نیز توصیه نمی شود که دوربین ها را در نزدیکی مواد گرماگیر خارجی قرار دهید.جهت تبلیغات رایگان به این سایت مراجعه بفرمایید

دوربینها در شهرها

دوربین هایی که در مکان هایی در فضای باز قرار می گیرند، مکان های بزرگ مانند نظارت بر فروشگاه ها، کوچه ها و حتی ترافیک بیشتر از دوربین های نصب شده در خانه ها آسیب پذیر هستند. این دوربین ها همیشه در معرض بسیاری از تهدیدات قراردارند. گرما و انواع مختلف  شرایط آب و هوایی، ممکن است باعث بر هم زدن دوربین شود یا موجب تخریب آن شود و شروع به شکست کند و یا خاموش شود و یا به لنز آسیب بزند. به طور مداوم، انواع پرندگان با پرواز و فرود بر روی دوربین باعث می شوند که دوربین حرکت کند و جهتی که دوربین تنظیم شده است بر هم بریزد .تاثیرات هوا بر روی دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *