دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مدار بسته شیک

دوربین مداربسته شیک

دوربین مداربسته 2022

دوربین مداربسته شیک شرکت داهوا از قدیم‌الایام یکی از تامین‌ کننده‌های سیستم‌های نظارت تصویری و دوربین ‌های امنیتی در دنیا بوده و حضوری پرقدرت در میان دیگر شرکت‌ها در جشنواره‌های مختلف داشته است. پکیج‌های امنیتی این برند نیز یکی از بهترین محصولاتی هستند که در هنگام خرید سیستم‌های امنیتی می‌توانید در نظر داشته باشید. زیرا تقریبا تمام مواردی که یک سیستم امنیتی باید داشته باشد، در این پکیج‌ها وجود دارند. حال شرکت Dahua پکیجی با نام DP82S1717 را معرفی کرده است. این پکیج دارای ۸ عدد دوربین با کیفیت ۲ MP، یک عدد دستگاه DVR به همراه هارد دیسک ۲ ترابایتی، ۸۰ متر کابل و تقریبا تمام اتصالات موردنیاز است و باعث می‌شود که مصرف ‌کننده دیگر وقت زیادی را برای خرید این ‌گونه اقلام هدر ندهد و تمام آن‌ها را در یک پکیج دریافت کند.

دوربین مداربسته داهوا

دوربین‌های این پکیج کیفیت HDCVI را پشتیبانی می‌کنند و موضوع جالب توجه این است که می‌توانید آن‌ها را در محیط‌های خارجی نیز استفاده کنید. زیرا این دوربین‌ ها توانایی پشتیبانی فناوری دید در شب را هم دارند و در مقابل ضربه، رطوبت، آب و گرد و غبار هم مقاوم هستند. دوربین‌ های سیستم DP82S1717 محصول شرکت Dahua توانایی تشخیص حرکت را هم دارند و به لطف داشتن یک هارد ۲ ترابایتی، امکان ذخیره مدت زمان بیشتری ویدیو را برایتان فراهم می‌کند. قابلیت مفید دیگری که این پکیج دارد، توانایی اتصال به مودم از طریق کابل شبکه است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر را به صورت زنده در اینترنت یا هر بستر دیگری تماشا کنید.

بیشتر بدانیم

حداکثر ظرفیتی که دستگاه DVR این پکیج پشتیبانی می‌کند، ۶ ترابایت است و البته تنها یک هارددیسک را می‌توانید به آن متصل کنید. دوربین ‌های دید در شب بولت ۷ دوربین از این مجموعه را تشکیل می‌دهند و بد نیست بدانید که یکی از دوربین مداربسته شیک ۱۷ عدد اتصالات BNC پیچی، ۹ عدد فیش برق و ۲ عدد برچسب اخطار مجهز بودن محل به دوربین مداربسته را هم دریافت می‌کنید. همچنین تصاویر دوربین ‌ها را می‌توانید با برنامه محبوب GDMSS در اندروید و iOS بدون نیاز به IP استاتیک، دریافت کنید. این پارامترها پکیج DP82S1717  شرکت داهوا را در رتبه اول راهنمای خرید بهترین دوربین مدار بسته ۲۰۲۰ قرار داده‌اند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل  DS-2DE4225IW-DE

پیدا کردن بهترین دوربین مدار بسته کار ساده‌ای نیست، زیرا هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های مختلفی دارند. حال تنها دوربینی می‌تواند در راهنمای خرید بهترین دوربین مدار بسته ۲۰۲۰ برای خود جا باز کند که تمام قابلیت‌ها، امکانات و تجهیزات مناسب را داشته باشد. دوربین مداربسته تحت شبکه Hikvision مدل DS-2DE4225IW-DE قیمت بالایی دارد، اما بسیار کارآمد، شیک و باکیفیت است. این دوربین 2 کیلوگرمی در ابعاد ۱۶۴×۲۹۰×۵۰ میلی متر طراحی شده است. نوع اتصال این دوربین سیمی و حسگر تصویر آن از نوع CMOS است. لنز موتوردار این دوربین مداربسته شیک بسیار کارآمد است و باعث می‌شود امکان تغییر فاصله کانونی برای دوربین وجود داشته باشد. کیفیت نهایی تصویر ضبط شده این سیستم به Full HD می‌رسد که در اکثر مواقع کافی به نظر می‌رسد، مگر آن ‌که قصد داشته باشید تصاویرتان کیفیت بسیار بالاتری داشته باشند.

ادامه مطلب

یکی از مواردی که باعث شده این دوربین در راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته شیک۲۰۲۰ قرار گیرد، مجهز بودنش به قابلیت‌هایی چون قابلیت چرخش (Tilt)، قابلیت Pan و قابلیت بزرگ‌ نمایی اپتیکال است. این دوربین قابلیت بزرگ‌ نمایی دیجیتالی نیز دارد. میزان بزرگ‌ نمایی اپتیکال این سیستم به ۲۵ و میزان بزرگ ‌نمایی دیجیتال آن به ۱۶ ایکس می‌رسد. قابلیت ضبط صدا و دید در شب نیز از دیگر امکانات این دوربین به شمار می‌روند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دوربین DS-2DE4225IW-DE تحت شبکه است و می‌توانید از طریق سیستم‌ عامل‌های مختلف تصاویر را دائما بررسی کنید.

Xiaomi 1080p Dome کد ۳۴۶۴

دید در شب می‌تواند یکی از مهمترین فاکتورهای خرید دوربین مداربسته شیک باشد. این دوربین ‌ها، قابلیت آن را دارند که در شب تا فاصله مشخصی را با استفاده از فناوری‌های مختلف ضبط کنند. دوربین تحت شبکه با کد ۳۴۶۳ که در بازارهای ایران موجود است، دوربینی تقریبا همه ‌چیز تمام است و می‌توان گفت مخصوص فیلم ‌برداری در شب طراحی شده است. این دوربین تحت شبکه است و اتصال آن از طریق بی ‌سیم صورت می‌گیرد.

حسگر تصویر به‌کار رفته در دوربین ۳۴۶۳ از نوع PIR است و می‌تواند با کیفیت Full HD به ضبط تصاویر بپردازد. این دوربین مدار بسته قابلیت چرخش و بزرگ‌ نمایی اپتیکال تا ۴ برابر را دارد. همچنین می‌تواند به ‌صورت دیجیتال نیز بزرگ ‌نمایی انجام دهد. مهمترین قابلیت این دوربین ضبط تصاویر در شب به ‌صورت رنگی و سیاه و سفید است، در نتیجه شما می‌توانید تصاویری رنگی و باکیفیت را در تاریکی شب دریافت کنید. این دوربین علاوه بر این امکانات، قابلیت ضبط صدا را هم دارد و شما می‌توانید حافظه آن را با استفاده از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت افزایش دهید. منبع تغذیه دوربین هم یک باطری و پنل خورشیدی است.

ادامه مطلب

زمانی که خورشیدی برای تامین انرژی وجود ندارد، باطری شارژ شده توسط انرژی خورشیدی وارد عمل می‌شود. این دوربین قابلیت پشتیبانی سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS را دارد، ضد آب است، به شاخص مقاومتیIP66  مجهز است، نیازی به DVR ندارد و توانایی فیلم ‌برداری به صورت آنلاین و آفلاین را هم دارد. وجود این پارامترها باعث شده است که این سیستم بتواند در راهنمای خرید بهترین دوربین مدار بسته ۲۰۲۰ جا و مقام خاصی داشته باشد.دوربین مداربسته شیک

Xiaomi 1080p Dome

یکی از برندهایی که معمولا در همه زمینه‌ها فعالیت دارد، شیائومی است. این برند با آن‌ که چینی است، محصولاتی را تولید می‌کند که معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. حال یکی از محصولات امنیتی و حفاظتی که این برند تولید کرده، دوربین مدار بسته Xiaomi 1080p Dome است. این دوربین مدار بسته در ابعاد ۹۳×۱۱۰ میلی ‌متر و وزنی ۲۳۰ گرمی تولید و طراحی شده است. نوع اتصال آن بی‌ سیم بوده و فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز مشخصه اتصال آن است. این سیستم به حسگر تصویر CMOS مجهز است، از زاویه لنز باز بهره می‌برد، با کیفیت Full HD فیلم برداری می‌کند، به فناوری دید در شب مجهز است و قابلیت چرخش در همه جهات را دارد.

قابلیت بزرگ‌ نمایی ۴ برابری دیجیتال و زاویه دید ۱۱۲ درجه دو ویژگی مثبت دیگری هستند که برای این سیستم در راهنمای خرید بهترین دوربین مدار بسته ۲۰۲۰ جا باز کرده‌اند. بعضی از قابلیت‌ها و امکانات مهمی که باعث می‌شوند این دوربین برای حفاظت لوازم خانگی بسیار مناسب باشد، قابلیت تعقیب سوژه، تشخیص حرکت، تشخیص گریه کودک، رمز گذاشتن روی هر دوربین و مکالمه صوتی دو طرفه هستند. این دوربین مداربسته تحت شبکه عمل می‌کند و توانایی پشتیبانی سیستم عامل‌های IOS و اندروید را هم دارد.

دوربین تحت شبکه بی سیم مدل V380

معمولا دوربین‌ های مدار بسته‌ای که امکانات مختلف را در اختیارمان قرار دهند، قیمت بالایی دارند. یک دوربین باکیفیت که بتواند همه امکانات را در اختیارمان قرار دهد و قیمت ارزانی داشته باشد، اگر هم که از نظر قابلیتی نسبت به دوربین‌ های گرانتر ضعیفتر باشد، قطعا مقرون به صرفه است و بهترین گزینه برای خریدهایی است که با توجه به بودجه صورت می‌گیرند.

دوربین مداربسته شیک دوربین V380، دوربین مدار بسته‌ای است که از اتصال بی‌سیم استفاده می‌کند. نوع حسگر تصویر این سیستم CMOS و  مشخصه حسگر تصویر CCD است. این دوربین به لنز وریفوکال با کیفیت تصویر Full HD مجهز است، قابلیت چرخش در همه جهات و قابلیت بزرگ ‌نمایی دیجیتال و اپتیکال 4 ایکس دارد، از زاویه دید ۱۲۰ درجه بهره می‌برد، به توانایی ضبط صدا و دید در شب مجهز است و یک میکروفون دو طرفه داخلی را هم در اختیارتان می‌گذارد. قابلیت‌های دیگری چون فناوری تشخیص حرکت و تعقیب و امکان نصب و کنترل چندین دوربین و کنترل در برنامه واحد از مواردی هستند که این محصول را در راهنمای خرید بهترین دوربین مدار بسته ۲۰۲۰ قرار داده‌اند.

در نهایت باید بگوییم که اگر به دنبال یک دوربین مداربسته ارزان قیمت و باکیفیت هستید که امکانات متعددی را پشتیبانی ‌کند، این دوربین مدار بسته می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *